Ohiko galderak

SIM Txartela

Zure SIM txartela hemen eskatu eta 3 eta 5 lan-egun artean bidaliko dizugu.
sIM txartel bat erosi dezakezu gure dendetan.
15 eta 19 digitu artean dituen zenbaki bat da, zure SIM txartela identifikatzen duena eta bertan aurki dezakezuna.
Bai. Gure SIM txartela edozein mugikorretan erabili dezakezu.
Zure eskaera bidean dagoenean momentuan link bat bidaliko dizugu SMS mezu baten bidez. Link honen bitartez eskaera jarraitu ahal izango duzu.
SIM txartela operadorez aldatzeko eskatu baduzu, konpainiaz aldatu ondoren aktibatuko da (SIM txartela jaso eta gutxi gorabehera 48 ordura). Ez kezkatu. Eramangarritasuna osatutakoan SMS bat bidaliko dizugu, SIM txartela egun horretan bertan alda dezazun. Behin gure SIM txartela mugikorrean sartuta, automatikoki aktibatuko da. Hori egiaztatzeko, egin dei bat.
Zenbaki berria webgunearen bidez eskatu baduzu, SIM txartela desaktibatuta jasoko duzu, segurtasunagatik. SIM txartela jaso duzula baieztatzen dugunean, automatikoki aktibatuko da (prozesuak 4 ordu iraun dezake gehienez, txartela jasotzen duzun unetik hasita). Hori egiaztatzeko, egin dei bat.
Gure banatzaileetako batean zenbaki berri bat eskatu baduzu, SIM txartela automatikoki aktibatuko da hura mugikorrean sartzen duzunean. Hori egiaztatzeko, egin dei bat.
Bezeroen gunera sartzeko, joan LEBARA atalera eta erregistratu. Han, zure saldoarekin, bonuekin, erabilera-historiarekin eta kargekin lotutako informazio guztia ikusi ahal izango duzu, eta kontua eta ordainketa-metodoak kudeatu ahal izango dituzu.
Gure sarera konektatuta zaude? Hala bada, Lebara marka ikusi beharko zenuke gailuaren pantailan. Lebara konektatuta ez bazaude, saiatu eskuz konektatzen:
  1. Joan gailuaren konfigurazioa/ezarpenak atalera.
  2. Joan sarea hautatzeko atalera.
  3. Hautatu eskuzko aukera.
  4. Hautatu LycaMobile sarea zure sare gisa.
SIM txartela behar bezala sartu duzu? Egiaztatu gailuaren jarraibideak edo bilatu txartela nola sartu online. Zure telefonoa liberatuta dago? Beste operadore batek zure telefonoa blokeatu badu, jarri harekin harremanetan eta eskatu desblokea dezan. SIM txartela iraungi da? SIM txartela 60 egun baino gehiagoz kargatu ez baduzu, zenbakia iraungita dago. Ezin da zenbaki hori berraktibatu, baina beste zenbaki bat eska dezakezu hemen. Horrek funtzionatzen ez badu, lagunduko dizugu. Jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin.

Eramangarritasunari buruzko informazioa

Kontsultatu hemen eramangarritasunari buruzko behar duzun informazio guztia.
Kontratazioa egiten duzunean, linea aldatzeko eskatuko diogu zure aurreko operadoreari. Une horretan hasiko da eramangarritasun-prozesua.
SIM txartela bidali eta 24 ordutara eskatu behar da linearen eramangarritasun-eskaera eta, txartela jasotzen den unetik, 48 ordu behar dira linea operadorez aldatzeko. Halaber, SMS bat bidaliko dizugu mugikorrera eramangarritasun-data jakinarazteko. Eramangarritasuna goizaldean egiten da, aldaketak ahalik eta gutxien eragotz diezazun.
Egun horretan, ipini txartela terminal libre batean eta egin zure lehenengo deia.
Eramangarritasuna bertan behera uzteko, operadore-aldaketaren dataren aurreko lanegunean jakinarazi beharko diguzu, 14:00ak baino lehen. Horretarako, jarri harremanetan gure Bezero arretarekin.
Ez, gu arduratuko gara guztiaz. Lebarara etorri eta zure betiko mugikor-zenbakiari eutsi nahi badiozu, hemen egin beharko duzu eramangarritasun-eskaera: WEB edota denda edo saltokietan.
Oraingoz ez dago saldoa operadore batetik beste batera eramateko modurik. Horregatik, Lebarara aldatzeko eskatu aurretik, aurrez ordaintzeko txartelean daukazun saldo guztia gastatzea gomendatzen dizugu.

Arazo bat daukat

Android sistema eragilea
  1. Joan "Ezarpenak"ra zure telefonoan eta aktibatu Mugikorrak (begiratu "Sare mugikorrak", "Sarearen ezarpenak", "Haririk gabekoa" atalean. konexioak eta sareak" edo antzekoak). Ondoren, aktibatu Datu-ibiltaritza. Behar baduzu, bilatzailea erabil dezakezu telefonoaren ezarpenetan.
  2. Sartu Sare mugikor eta sarbide puntuen izenak/APN zure SIM txartelan eta hautatu APN berria sortzeko aukera. , + ikonoa edo gehitu. Ezin duzu hau aurkitu?
  3. Konfiguratu APN berria datu hauekin eta utzi gainerako eremuak hutsik:
    • Sarbidearen izena: Yoigo arakatzailea
    • APN: internet
    • Sakatu aukeren botoia (goiko eskuinean) eta "Gorde" konfiguratu duzun APN berria.
    • Hautatu APN berria Dagoeneko duzu!
IOS sistema eragilea
  1. Joan Ezarpenak > Datu mugikorrak atalera eta aktibatu Datu mugikorrak. Joan Aukerak atalera eta aktibatu Datu-ibiltaritza.
  2. Ondoren, sartu Datu mugikorren sarea eta ezabatu Sarbide-puntua, Erabiltzaile-izena eta Pasahitza.
  3. Sarbide puntuan idatzi: Internet, eta utzi gainerako eremuak hutsik. Dagoeneko duzu!
Lehenik, ziurtatu SMS bat bidaltzeko behar adina saldo daukazula. Ondoren, ziurtatu Mezuen zentroko (MCN) zenbakia SMSen konfigurazioan. Zenbakiak +34623100111 izan behar du. Egun daukazun zenbakia aldatu behar baduzu, itzali eta piztu telefonoa aldaketa osa dadin. Arazoa konpontzen ez bada, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin.
Gure salmenta-punturen batean edo webgunearen bidez SIM txartel zuri bat erosi besterik ez duzu. Txartela daukazunean, deitu Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura.
SIM txartel zaharra ezeztatuko dugu, inork erabil ez dezan.
Gure sarera konektatuta zaude? Hala bada, Lebara marka ikusi beharko zenuke gailuaren pantailan. Lebarara konektatuta ez bazaude, saiatu eskuz konektatzen.
  1. Joan gailuaren konfigurazioa/ezarpenak atalera.
  2. Joan sarea hautatzeko atalera.
  3. Hautatu eskuzko aukera.
  4. Hautatu Lebara sarea zure sare gisa. - SIM txartela behar bezala sartu duzu? Egiaztatu gailuaren jarraibideak edo bilatu txartela nola sartu online. - Zure telefonoa liberatuta dago? Beste operadore batek zure telefonoa blokeatu badu, jarri harekin harremanetan eta eskatu desblokea dezaten. - SIM txartela iraungi da? SIM txartela 60 egun baino gehiagoz kargatu ez baduzu, zenbakia iraungita dago. Ezin da zenbaki hori berraktibatu, baina beste zenbaki bat eska dezakezu hemen.
Horrek funtzionatzen ez badu, lagunduko dizugu. Jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin.
Zure kontaktuak eta informazio pribatu guztia SIM txartelean daude gordeta. Segurtasun-kopiarik egin ez baduzu, ezingo dituzu berreskuratu.
Gehiegi kobratu dizutela uste baduzu, lagunduko dizugu. Hori egiaztatzeko, sartu Soy Lebara edo jarri gurekin harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuaren bidez. Kontuan izan Premium deiek tarifa berezia dutela eta egiaztatu deitzen ari zaren herrialdea aktibo daukazun bonuan sartzen dela eta bonua indarrean dagoela. Izan ere, tarifa estandarrak aplikatzen dira hura agortzen denean.
Jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin. Kargatutako zenbatekoa egiaztatuko dute, eta aldea itzuliko dizute.

Roaminga eta nazioarteko deiak

Roaming zerbitzuak hitz egiteko eta datu mugikorrak erabiltzeko aukera ematen dizu atzerrian zaudenean.
Bai, baldin eta deiak, datuak edo SMSak lehenik Espainian erabili badituzu. EBtik kanpoko herrialde batera bidaiatuz gero, deiak egin eta jaso eta SMSak bidali eta jaso ahal izango dituzu, baina herrialde horietako batzuetan ezingo dituzu datuak erabili. Ezin dizugu eman datu-zerbitzua Europar Batasunetik kanpoko herrialde guztietan eta herrialde elkartu guztietan. Kontsultatu hemen. Kontsultatu roaming-zerbitzuarekin lotutako prezioak tarifen atalean.
Atzerrian bazaude eta saldoa kargatu nahi baduzu, Soy Lebara atalean egin dezakezu.
Espainian eta Europar Batasunera nahiz herrialde elkartuetara egiten dituzun bidaietan erabil dezakezu zure mugikor-tarifa. Hala ere, gehiegikeriarik gerta ez dadin, arau batzuk ezartzen dira roamingaren erabilera intentsiboa edo etengabea mugatzeko. Kontsultatu arauak hemen.
Gure nazioarteko tarifa guztiak honako atal honetan aurki ditzakezu Nazioarteko tarifak.
Gogoratu nazioarteko kodea markatzea, eta, jarraian, deitu nahi duzun herrialdeko aurrizkia eta finkoaren edo mugikorraren zenbakia(hasieran 0 markatu gabe, halakorik badu).

Mi línea

Lebara Naiz bezeroen gunean sartzeko, erregistra zaitez. Han, zure saldoarekin, bonuekin, erabilera-historiarekin eta kargekin lotutako informazio guztia ikusi ahal izango duzu, eta kontua eta ordainketa-metodoak kudeatu ahal izango dituzu.
Markatu *123*1*1# eta sakatu deitzeko botoia.
PIN kodea hirutan oker sartzen baduzu telefonoan, SIM txartela automatikoki blokeatuko da. Kasu horretan, PUK kodea sartu beharko duzu. PUK kodea 8 digituko kode bat da, eta zure txartelean dago idatzita. Gorde ezazu leku seguru batean. Kodea galtzen edo ahazten bazaizu, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin.
Deskargatu formulario hau eta jarraitu argibideei. Erantsi adierazitako dokumentazioa eta bidali helbide elektroniko honetara: cambiodetitular@lebaraspain.es.
El cambio se hará efectivo, una vez recibida correctamente la documentación necesaria, en unos 7 días hábiles.
Badakizu SIM txartela 90 egunez edo gehiagoz kargatzen edo erabiltzen ez baduzu Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuari eska diezaiokezula zerbitzua aktibatzeko? "Keep my number"?
SMS bat bidaliz ere egin dezakezu CONSERVA zenbakira 22333 zenbakira. Zerbitzuak 2€/hil balio du urtebeterako. Desaktibatzeko, Bezeroarentzako Zerbitzura deitu dezakezu edo NOCONSERVAR hitza bidali 22333.
Azken 60 egunetako historia aplikazioko edo Soy Lebara gune pribatuko kontsumoaren xehetasunen atalean kontsultatu dezakezu
Duela 60 egun eta 12 hilabete bitarteko deien historia kontsultatu nahi baduzu, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin.
80x edo 90x-rekin hasten diren zenbakietara deitzeak ez du bestelako deien kostu estandar bera. Horregatik, halakoak bonuaren tarifatik bereiz fakturatuko dira. Dei horien kostu altua dela eta, eta deietan ustekabeko gastuak saihesteko, halako zenbaki batzuk lehenespenez blokeatzea erabaki dugu Lebaran (roamingean). Deia egin aurretik zerbitzuaren kostua egiaztatzea gomendatzen dizugu. Xehetasun gehiago eskuratzeko, kontsultatu gure tarifak webgunean. ç
Informazio gisa, 800x edo 900x-rekin hasten diren zenbakiak doakoak dira Espainian.
Android sistema eragilea
  1. Joan "Ezarpenak"ra zure telefonoan eta aktibatu Mugikorrak (begiratu "Sare mugikorrak", "Sarearen ezarpenak", "Haririk gabekoa" atalean. konexioak eta sareak" edo antzekoak). Ondoren, aktibatu Datu-ibiltaritza. Behar baduzu, bilatzailea erabil dezakezu telefonoaren ezarpenetan.
  2. Sartu Sare mugikor eta sarbide puntuen izenak/APN zure SIM txartelan eta hautatu APN berria sortzeko aukera. , + ikonoa edo gehitu. Ezin duzu hau aurkitu?
  3. Konfiguratu APN berria datu hauekin eta utzi gainerako eremuak hutsik:
    • Sarbidearen izena: Yoigo arakatzailea
    • APN: internet
    • Sakatu aukeren botoia (goiko eskuinean) eta "Gorde" konfiguratu duzun APN berria.
    • Hautatu APN berria Dagoeneko duzu!
IOS sistema eragilea
  1. Joan Ezarpenak > Datu mugikorrak atalera eta aktibatu Datu mugikorrak. Joan Aukerak atalera eta aktibatu Datu-ibiltaritza.
  2. Ondoren, sartu Datu mugikorren sarea eta ezabatu Sarbide-puntua, Erabiltzaile-izena eta Pasahitza.
  3. Sarbide puntuan idatzi: Internet, eta utzi gainerako eremuak hutsik. Dagoeneko duzu!
Ahots-postontzia aktibatzeko, markatu *123*3*3*1# eta deitzeko tekla edo deitu Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura *123# zenbakiaren bidez.
Ahots-postontzia desaktibatzeko, markatu *123*3*3*2# eta deitzeko tekla. Bestela, deitu Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura, haiek lagunduko dizute.
Funtzio hori aktibatzeko, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura.
Jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura eta eskaintzen eta promozioen SMS bidezko jakinarazpena aktibatuko dugu.
Sentitzen dugu gure bezero izateari utzi nahi badiozu. Joan aurretik, gure egungo tarifak kontsultatzeko gonbita egiten dizugu. Hala ere joatea erabakitzen baduzu jarri harremanetan etorkizuneko operadorearekin, zure SIM txartelaren zenbakia beharko baitu. SIM txartelaren zenbakia ez badaukazu, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin, eta lagunduko dizute.
Badakizu titular beraren zenbakien artean saldoa linea batetik beste batera transferitzeko eska dezakezula?
Para ver el detalle de los bonos que tienes activos, marca *123*1*4# y presiona la tecla de llamada. En la pantalla aparecerá un resumen con la información de todos los bonos activos y las fechas de vencimiento de cada uno. También puedes consultarlo en tu Area privada WEB y APP o contactando con nuestro Servicio de Atención al Cliente , ellos te ayudarán.
Marca *123*1*3# seguido de la tecla de llamada y visualizarás en la pantalla de tu móvil el detalle de los minutos y gigas de los que dispones. También puedes consultarlo en tu Area privada WEB y APP o contactando con nuestro Servicio de Atención al Cliente  , ellos te ayudarán.

Saldo y recargas

Marca *123*1*2# y pulsa el botón de llamada para ver tu saldo de forma inmediata en la pantalla de tu dispositivo. También puedes verlo accediendo a tu cuenta de https://mi.lebaraspain.es. Después de realizar una recarga necesitarás esperar un par de minutos para que se vean reflejadas en tu saldo. Si sigues teniendo dudas contacta con nuestro Servicio de Atención al Cliente
Marca *123# y pulsa el botón de llamada para ver tu saldo de forma inmediata en la pantalla de tu dispositivo.
Las recargas necesitan un par de minutos para reflejarse actualizadas en el saldo.
Si pasados 5 minutos, no se ha actualizado en tu saldo, contacta con el Servicio de Atención al Cliente.
Si agotas tu bono, para no consumir tu saldo navegando en PAGO POR USO, puedes DESACTIVAR el servicio en tu Area privada web/App o marcando *123*3*1*2# seguido de la tecla llamada así te aseguras de NO realizar consumos de saldo fuera del precio del bono. Para ACTIVAR de nuevo el PAGO POR USO marca *123*3*1*1# y la tecla llamada, así podrás seguir navegando por internet sin tener un bono de datos contratado o activo, siempre que tengas saldo disponible en tu línea.
Si aun así no encuentras la solución, contacta con nuestro Servicio de Atención al Cliente.
Puedes hacerlo desde la Página de inicio o Puedes recargar aquí a través de Soy Lebara. Sigue los pasos siguientes:
  1. Introduce tu login en Soy Lebara
  2. Elige un importe para tu recarga de la sección de recargas prepago y selecciona la opción continuar.
  3. Introduce tus datos de pago. Si tienes ya una tarjeta de crédito/débito para el pago registrada en tu cuenta de Soy Lebara, solo te pediremos el código de seguridad.
  4. El saldo será añadido de forma instantánea y te enviaremos un mensaje de confirmación así como un email.
Pago rápido y seguro Online: Sigue las indicaciones de nuestra página de recargas y selecciona el tipo de tarjeta que desees.
Aceptamos VISA, MasterCard y pagos a través de los servicios de Apple Pay y Carte Bancaire.
Pago en la tienda: Hay cientos de puntos de venta Lebara autorizados a lo largo de todo el país. Busca aquí tu tienda más cercana
Consulta todos nuestros bonos aqui.
. Puedes activar los bonos con tu saldo marcando *123*2*1# seguido del botón de llamada, selecciona el bono que deseas activar y elige “Contratar” y recibirás un SMS confirmando que tu bono está activo. ¡Recuerda! Asegúrate de tener saldo suficiente para completar la compra. También puedes contratar los bonos con tu saldo enviando un SMS con el código correspondiente, según el bono de datos o llamadas que quieras contratar:
Si has elegido un bono de prepago, sigue los pasos siguientes:

• Todo Incluido 7: envía SMS con el texto INCLUIDO7 al 22333

• Todo Incluido 10: envía SMS con el texto INCLUIDO10 al 22333

• Todo Incluido 15: envía SMS con el texto INCLUIDO15 al 22333

• Todo Incluido 20: envía SMS con el texto INCLUIDO20 al 22333

Para activar tu bono con una tarjeta de Crédito / Debito marca *123*2*2# y la tecla de llamada, deberás elegir el bono que deseas activar y seleccionar “Contratar” , por último, recibirás un SMS de confirmación. También dispones de tu área privada Soy Lebara y puedes comprar los bonos de prepago directamente en un punto de venta autorizado.
Si dispones de saldo, los bonos de prepago, se renuevan automáticamente cada 28 días. Puedes comprar otro bono antes de la fecha de expiración, si agotas los minutos o MB antes de dicha fecha para seguir hablando o navegando.
Si has agotado los MB de tu bono pero aún tienes minutos disponibles, puedes comprar un bono de datos válido 28 días desde su compra. También puedes comprar un bono extra de datos válido exclusivamente hasta la fecha de renovación de tu bono principal.
Si no has comenzado el uso del bono aún, podemos devolverte el coste del mismo en saldo.
Para ello, contacta con nuestro Servicio de Atención al Cliente. Cuando tengas el saldo nuevamente podrás activar el bono de tu preferencia.
Para cancelar la autorenovación, envía la palabra NO seguida de la palabra clave que utilizaste para su activación al 22333. Por ejemplo: NOFLEXI10
Tu Plan no se renovará. Para más información, visita lebaraspain.es o llama a nuestro Servicio de Atención al cliente.

Anticipo de saldo

El cobro del servicio se realizará en la siguiente recarga que realices, descontando el importe del Adelanto de Saldo así como los costes asociados.
Recibirás un SMS confirmando la asignación del Adelanto de Saldo en tu línea una vez se complete la recepción del saldo en tu línea.
El servicio no está disponible fuera del territorio español.
El coste del servicio es del 20% del importe del saldo adelantado, que se descontará - junto con el importe adelantado, cuando realices la siguiente recarga de saldo.
  • Haber aceptado las condiciones del servicio
  • Que la línea móvil prepago de Lebara tenga un antigüedad igual o superior a 45 días
  • Haber realizado una recarga de saldo en la línea en los últimos 30 días
  • Disponer de menos de 1€ en la línea
  • Encontrarse en territorio español
Enviando un SMS al 22333 con la palabra 'ANTICIPO'.
Enviando un SMS al 22333 con la palabra 'AUTO'
Enviando un SMS al 22333 con la palabra 'AUTO STOP'.